11 tanda perempuan telah ‘ditebuk’ lelaki sebelum berkahwin. Berikut ialah tips cara untuk mengetahui seorang gadis tu masih ada dara atau tidak. Semoga perkongsian ni memberi manfaat kepada korang (lelaki). Info ni jugak adalah tips buat lelaki-lelaki yang hendak membina rumah tangga.

Terdapat beberapa perkara yang perlu diperhatikan pada perempuan iaitu :

1. DAHI

Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu melakukan seks, licin dahinya hilang, timbul kedutan (garis2) yang kadang nampak kadang tak masa bercakap. Kedutan kerana sudah tidak ada dara, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimamah usia.

Untuk mengecam gadis yang masih suci atau tidak, cuba perhatikan dahi perempuan yang sudah bersuami dengan yang belum bersuami. Perhatikan betul-betul. Nampak kelainannya.

2. HIDUNG

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat.

3. MATA

Untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tak, cuba tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bermaksud gadis itu sudah tidak suci lagi. Gadis yang masih suci matanya berseri, tidak ada warna hitam dan tidak ada lebam. Apabila gadis itu ketawa di bawah kelopak matanya tidak ada kedut, bergaris. (yang dimaksudkan lebam mata bukan kerana kurang tidur )

4. PUNGGUNG

Punggung gadis berubah melalui 2 proses:

A. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
B. Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.

Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih-lebih lagi yang sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan tegang dan tidak jatuh. Bagi yang pernah melakukan hubungan seks, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental, punggungnya nampak jatuh ketika berjalan, goyangannya tidak melantun.

5. TELINGA

Gadis yang tidak pernah disentuh oleh lelaki, telinganya cantik dan nampak bersih, kalau gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara automatik bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan pucat. Bagi gadis yang masih suci tapi pernah kena sentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat.

6. BUAH DADA

Peranan buah dada memang banyak, bukan sekedar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya. Lebih kerap disentuh, lebih kendur.

Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu berombak. Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena remas. Sebab, buah dada yang besar sebab kena ramas dan yang besar sebab semulajadi memang berbeza.

7. JARI TELAPAK TANGAN

Dengan jari-jarilah lelaki suka memegang dan menggoda perempuan, begitu pula halnya jari-jari perempuan. Jari adalah kawasan yang paling asas untuk mengetahui gadis masih suci atau tidak. Caranya cukup mudah, terlebih dahulu berjabat tangan, selama berjabat tangan ramas tangannya. kalau lelaki bukan mahram boleh memegang tangan seorang gadis, itu menunjukkan dara kecil dibahagian tangannya sudah ternodai. Apabila tangan dan jari gadis itu boleh di ramas bererti peluang untuk memegang tempat lain terbuka luas.

Ketika menyentuh jari kelingkingnya tengoklah wajah gadis itu, apakah dia nampak gelisah dan resah? kalau dia terkejut bererti besar kemungkinan dia masih suci. Jika jari kelingkingnya disentuh dia nampak rilel je, dan tak mau bicara, besar kemungkinan kesuciannya sudah lenyap.

8. PERUT

Peribahasa mengatakan biar pecah di perut jangan pecah di mulut, begitulah kata peribahasa, tapi tubuh wanita bukanlah peribahasa. Kalau pecah dara pasti perut buncit. Bila gadis pernah melakukan hubungan kelamin, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit. Gadis yang belum pernah melakukan hubungan badan pinggangnya masih ramping dan perutnya masih kempis.

9. RAMBUT

Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya memang kemas, kelihatan segar dan tidak kasar, sementara gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak berghairah.

10. KEMALUAN

Ini hanya dapat diketahui selepas berkahwin. Permukaan gadis yang pernah melakukan hubungan kelamin, kelihatan sedikit lebam, pintu kemaluan tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit. Kalau gadis yang masih suci, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput darah bisa dilihat langsung kedalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih ketat bererti gadis itu masih suci.

Kalau lubang itu terbuka sedikit bermaksud gadis itu sudah tak suci lagi. Cuba perhatikan warna kemaluan gadis, kalau permukaannya pintu kemaluannya berwarna ungu, kemerah-merahan maksudnya dia masih suci, akan tetapi kalau warna merah sudah pudar malah menjadi pucat, bermaksud dia sudah tidak suci lagi.

Lagi satu, biasanya ketika malam pertama, lelaki biasanya agak susah memasukkan zakarnya kedalam kemaluan gadis. Pertama kali melakukan hubungan kelamin dengan seorang gadis yang baru pecah selaput darahnya memang tidak memuaskan, kerana gadis itu tidak nyaman dengan darah yang keluar pada malam pertama (kebiasaannya) dan rasa pedih pada kemaluannya.

11. LEHER

Leher juga menjadi salah satu tempat yang dapat menunjukkan gadis itu masih suci atau tidak. Bila leher perempuan itu nampak berkedut-kedut, bermakna perempuan itu pernah disentuh lelaki.Kalau ingin melihat dengan jelas tunggulah gadis itu menundukkan kepalanya. Bila gadis itu selalu dipegang lelaki, maka lehernya terdapat tanda-tanda hitam kecil dilubang romanya dan warna lembab kecil seperti bintik-bintik.

p/s : segala yang di sini sekadar perkongsian sahaja tak semestinya 100 tepat seperti yang dikongsikan namun ada juga yang betul apa pun ia bergantung pada keadaan seseorang.